Sıkça Sorulan Sorular - Yardım - Cart

100 TL Üzeri Kargo Bedava.

Menü

Sıkça Sorulan Sorular

Ürün iade koşulları nelerdir?

İade kargo masraflarını kim karşılıyor?

İade veya iptal ettiğim ürünün ücret iadesini ne zaman alırım ?

14 (ondört) Günlük iade süresi doldu, aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmedi, ne yapabilirim?

Faturamı kaybettim veya bulamıyorum, iademi nasıl gerçekleştirebilirim?

Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişim ne zaman gelir?

Teslimat ücreti ödemem gerekiyor mu?

Siparişim ben adreste bulunmadığım bir zamanda gelmiş, ne yapmalıyım ?

Kargoyu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye kartı ekleyebilir miyim?

Elime ulaşan ürün için beden veya numara değişimi mümkün mü?

Kargodaki siparişlerimi nasıl iptal edebilirim ?

Siparişim eksik gönderilmiş ne yapmalıyım ?

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarım için ne yapmalıyım?

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

Ürün Cart.com.tr kolisinde veya poşetinde gelmedi, güvenebilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneği var mı?

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Kredi kartı ile Cart.com.tr'de alışveriş yapmam güvenli mi? 

Havale yolu ile ödeme yapabiliyor muyum?